czwartek, 19 kwietnia 2012

Soczyście :) kolczyki sutasz

Zatraciłam się kompletnie w wiosennych kolorach . Żeby nie być gołosłowną mam dowód, na to że innych kolorów sznurków ' nie tykam'.
Chciałam zrobić kolczyki., uknułam w głowie wzór i chciałam zrobić ciemne i stonowane kolczyki, ale jak na złość musiałam jeszcze wywiesić pranie, które akurat skończyło się prać. Wywieszam, wywieszam, aż tu nagle objawienie!!!! Obok siebie powiesiłam intensywnie żółty ręcznik i soczyście zieloną poduchę na krzesło!, przy promieniach słońca w samo południe, tak mnie urzekło to połączenie kolorów, że zapomniałam już o ciemnych kolczykach które chciałam wcześniej zrobić. Od razu pobiegłam do domu chwycić za igłę i sznurki :)Wzór pozostał ten sam, ale kolorki zupełnie inne  Sami zobaczcie:

Najpierw moja inspiracja kolorystyczna :)

 i same kolczyki


Na dłoni dla porównania wielkości.



Zbliżenie na detale:)



No i na białym tle, które chyba najlepiej oddaje kolory tych kolczyków.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz