sobota, 14 lipca 2012

sutaszowe kolczyki x2 i wrappowe serducho!

Już prawie zapomniałam, że gdzieś w otchłani craftowych zbiorów leżą zapomniane przeze mnie miedziane druty do wire-wrappingu. Starłam z nich kurz i od razu zachciałam stworzyć wisiorkowe, wrappowe serduszko.
Wisiorek wyszedł bardzo delikatny. W splotach miedzi wylądowały 6mm kulki z masy perłowej w pięknym malinowym kolorze. Całość wielkości 3cm x 4cm. Zawiesiłam go na skręcanym sznureczku w kolorze kremowym o długości pępkowej (ok. 70cm). Prezentuję się wprost cudnie!!!








Kolczyki sutasz -  Reina de la Noche.
Czarny i beżowy sutasz, miedziane 3mm kuleczki, szklane krople i 2cm owale lawy wulkanicznej.
Wymiary kolczyków: 9cm x 3,5cm (w tym element haftowany 6cm x 3,5cm). Podklejone czarną licową
skórką naturalną. Niezwykle eleganckie i baaardzo w moim klimacie :)









Kolczyki sutasz -Hada del bosque. 
Do ich wykonania użyłam beżowego i ciemno-oliwkowego, oliwkowego skręcanego sznurka, a także łezek serpentynitu oraz kulek jaspisu.
Wielkość kolczyków 8cm x 4cm (element haftowany 5cm x 4cm). Kolczyki zawieszone na biglach angielskich w kolorze srebra. Od tyłu podszyte ciemnoszarą licową skórką naturalną.





1 komentarz:

  1. Czarne kolczyki są przepiękne. Kuszą nieziemską elegancją, wyrafinowanym stylem. Przy nich każda kreacja nabierze wyjątkowości. Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń