niedziela, 19 sierpnia 2012

Różany komplet sutasz- Rosaleda

Sutaszowy komplet (bransoletka i kolczyki) powstały dla Pani Doroty. Paczuszka już do właścicielki dotarła, właścicielce się podoba, więc mogę pokazać :)
Pani Dorota upatrzyła sobie TE kolczyki.... jednak one już mają swój 'domek', więc poprosiła mnie o wykonanie podobnych kolczyków, lecz w kolorze czerwonego wina ( pierwowzór był w kolorze brudnego ciemnego różu). Do kompletu miała również powstać bransoletka (tutaj były lekkie obawy z mojej strony ponieważ nigdy jeszcze nie szyłam sutaszowych bransoletek, ale zawsze jest pierwszy raz i podjęłam się jej wykonania).
 Kolczyki na biglach w kolorze srebra, bransoletka pasująca na nadgarstek 17 cm, z możliwością zapięcia ciaśniej lub luźniej. Całość podklejona ciemno czerwoną skórką naturalną.

Chciałam też podziękować Weronice, która oddała mi ostatnie ze swoich zapasów różyczki. Bez niej ten komplet by nie powstał  - Dzięki :)

Komplet wyszedł nie tylko bardzo elegancki, ale również niezwykle uroczy i delikatny. Oceńcie sami










Nazbierało mi się trochę zaległości w blogowaniu. Kilka prac jeszcze czeka na ujrzenie światła dziennego, więc na pewno wrzucę coś w najbliższym czasie :)

3 komentarze: